Å begynne med blanke ark( på den feile måten).

Dette sosiologihalvårets største prosjekt skal leveres om presis syv timer. Det skal være en avhandling om et valgfritt emne innen sosiologiens jungel av begreper og teorier. Foran meg har jeg et tomt word-dokument( strengt talt et open office-dokument, men det klinger liksom ikke like bra). Jeg drikker iskaffe og forbereder meg på noen intense, fortvilte timer.
Men så handler det vel nok om gang om dette merkelige ordet perspektiv. (Et like naturlig ord å trekke frem er prokrastinasjon, men det nevner vi ikke nå.)
For over skyene er det blå himmel, et eller annet sted er det et lys også i denne tunnelen. Det er min trøst.
Når det er sagt, ønsker seg å benytte denne anledningen til å takke for alle som har gjesteblogget den siste tiden.
Marte, Silje, denne mystiske karakteren mr. W, anonym og ikke minst Sigrid som blogget nå i dag. Herlige saker!
Sigrids innlegg var et knakandes godt innlegg, som jeg ennå ikke er ferdig med å fordøye på mange måter. Det er ærlige og veldig reflekterte saker hun snakker om, så om du ikke har lest det så anbefaler jeg det( for andre gang, ettersom jeg har valgt å poste det på bloggen min).
Konkurransen til Marte og Silje er ennå ikke avsluttet. Siste stemmefrist blir frem til nyttår.

Store ting er i vente for calleclown.wordpress.com, det kan jeg bare si. 2011 blir et interessant år for calleclowns lesere, dere har mitt ord.
Greit, nå koser jeg meg så mye at sosiologiinnleveringen falt i bakhodet på meg, men nå presser alvoret seg frem igjen.
Tiden er et snøflak som smelter altfor raskt.
Vi snakkes snart!

Explore posts in the same categories: Uncategorized

Legg igjen en kommentar

