Hott.com

Dagens sitat:

What we do for ourselves dies with us.
What we do for others and the world remains and is immortal.
  – Albert Pine

Gå inn på nettsiden hott.com, og følgende sitat kommer opp.
Sitatet er hentet fra den heller anonyme amerikansk forfatteren med navnet Albert Pine.
Et «knakandes» godt sitat, er du ikke enig?
Jeg har prøvd å finne ut mer om denne mystiske nettsiden – hvem startet den? – men jeg har ikke funnet noe på nettet.

Pines sitat minner meg litt om et klassisk latinsk sitat:
«Non omnis moriar.»
Dette ble sagt av den romerske poeten Quintus Horatius Flaccus, også kjent som Horace. Oversatt blir det noe sånt som:
«Not all of me will die.»
De gode( og de onde) tingene vi gjør påvirker menneskene rundt oss, selv etter at vi er gått bort. Det er en rar tanke. Mye annet kan sies om disse to sitatene merker jeg, men jeg skal fatte meg i korthet!

Ha en knakandes god dag!

Explore posts in the same categories: Uncategorized

3 kommentarer den “Hott.com”

  1. Silje Says:

    Okeeeei Calle, hva var det du skulle på hott.com da?

  2. calleclown Says:

    Eg skulle se om eg fant det nye russebildet mitt der…


Legg igjen en kommentar

