Stemmer…

Greit, jeg satte meg ned ved mac-en. Det var stille. Og en liten stemme dukket opp i hodet mitt:
Calle, er det ikke noe du bør ha dårlig samvittighet for?
«Hva tenker du på?» spurte jeg stemmen i hodet mitt…
Nei, det virker liksom som om du ikke gjør på noe nyttig. Har du ikke en prøve, fremføring eller innlevering du bør øve til – eller i det minste grue deg til?
«Nei,» svarte jeg. «Faktisk ikke. Ikke i morgen.» Og det var en veldig god følelse( å ikke ha noe å gjøre på altså – ikke det å ha fremmede stemmer i hodet sitt…)
Fremføringen i religion er ferdig og prøven er ferdig. I morgen er det strengt talt en liten prøve som venter, men jeg får i hvert fall ingen karakter på å være konferansier på adventsfesten. Det kunne fått fatale konsekvenser i så fall…
Dixi!

 

Explore posts in the same categories: Uncategorized

Legg igjen en kommentar

