Jolly!

I dag begynte dagen fint. Jeg fikk en fugl i julekalenderen min, og nå mangler jeg bare ni stykker, så er jeg rik.
Lite skjer i livet mitt for tiden, annet enn skole og forberedelser til Adventsfesten 2010. Det blir interessant. I morgen skal vi lage film. Vi vet ennå ikke hva den skal handle om. Forslag mottas med takk!
Du skal i hvert fall få med deg dagens sitat:

I have noticed that the people who are late are often so much jollier than the people who have to wait for them.
E.V Lucas.

Ikke bare det, du skal faktisk få TO(TO!) sitater, siden det snart er jul og sånn:

Treat your friends as you do your pictures, and place them in their best light.

Jennie Jerome Churchill (1854 – 1921)

 

 

Ikke bare det, min venn, du skal også få et totalt tilfeldig fakta:

«Som følge av en duell han var med i før han ble valgt til president, hadde Andrew Jackson hele sitt voksne liv en kule plassert mindre enn 5 cm fra hjertet sitt.»

Ha en god kveld!

Explore posts in the same categories: Uncategorized

Legg igjen en kommentar

