En klassisk onsdag.

Etter førti minutter med alarm-slumring, stod jeg opp. Jeg stod og ventet på bussen i nærmere ett kvarter. Endelig kom bussen og jeg slengte meg ned på et ledig sete.
Mannen ved siden av meg satt og leste i et hefte kalt «Trekonstruksjoner; beregning og dimensjonering.»
Det var – tro det eller ei – ikke nok til å få meg til å sove. Jeg kastet ett blikk bort på naboplassen, der en liten fjortis satt over mac-en sin. Jeg ble møtt med en word-overskrift: Wizard spells. Kult!

KRIK-lunsj var en suksess. Maten var god, talen enda bedre.
Nå er det engelsk, og skjermen må lukkes.

En klassisk onsdag med andre ord..
Ha en forsatt fin dag.

PS. Slenger innpå et bilde søsteren min tok for noen dager siden. Månen var usedvanlig stor og gul den kvelden…

Explore posts in the same categories: Uncategorized

Legg igjen en kommentar

