Å leve som en løve.

Da jeg våknet opp i dag tenkte jeg – som så mange ganger før – at jeg må se å få flyttet sengen min, det skarpe sollyset splintrer den lamslåtte hjernen min hver eneste morgen!
Jeg gikk ut på badet og la merke til to blåmerker på armene. Så kom minnene fra gårsdagen. Den lille brytekampen med Daniel har satt sine spor. Jeg måtte smile for meg selv.
I går hadde jeg en aldri så liten bursdagsfeiring med Ryland hjemme hos meg. Vi disket opp med Kylling Tandori.

Jeg har sikkert skjært opp tre tusen biter med kyllingfilet, og Ryland har sikkert stått for oppvasken av 50 tallerkener!


Det var utrolig koselig. Gavene, deres nærvær og fine ord. Min kjære mor ble så stolt over ungdommen når hun fikk se kortene og når jeg videreformidlet fine ord fra dere. Men jeg hadde glemt å bruke de beste skjeene! Krise.

Unnskyld, mamma! Tilgi meg!

Og jeg hadde glemt å tenne på stearinlysene på det innerste stuebordet. Krise!
Men slikt må man regne med når mannfolk lager til fest.

Tom Erik kjøpte en kaktus! Respekt! Den står ved siden av sengen min.

 

Sander fant en cowboy-hatt.  Snakker vi Russel Crowe eller?

Fredrik lånte skjortene i skapet mitt. Slik så det ut:


Baik gav meg et særdeles bra kort. Han skrev ned noen sitater. Hør på dette episke sitatet:
«It is better to live one day as a lion than a hundred years as a sheep.» Siden calleclown.wordpress.com er stolt av det norske språket, skal du også få et norsk alternativ til sitatet:
«Det er bedre å leve en dag som en løve, enn hundre dager som en sau.»
Baik. Du er mannen. ( Baik, you’re the man!).

Fra Benedicte og Katrine fikk jeg blant annet en gullfiskleke som vokser! Ser man det!

Takk for gaver. Takk for klemmer. Takk for kakebaking. Takk for burgerkingburgere. Takk for alt sammen!

 

Vi snakkes veldig snart.

Explore posts in the same categories: Uncategorized

4 kommentarer den “Å leve som en løve.”

  1. Anne Says:

    HAHA, eg ler meg ihjel av mammas panikkanfall;) når eg syns det er kosli å se bilde av kjøkkenet vårt skjønner eg at eg savner heimen litt! see you in a month!!

  2. Beate Says:

    takk til deg! du gjorde en kjempegod jobb som vert 🙂

  3. calleclown Says:

    Takker, Beate Varmer mitt vertshjerte 😉


Legg igjen en kommentar

