BA.

I dag plukket jeg opp en papirutgave av BA. Gøy med bilder og greier, men som enhver god journalist har journalisten vendt og vridd på ordene mine. Det er jeg litt misfornøyd med.



Artikkelen dreier seg om juleballsesongen. Siden meg og Benedicte skal være konferansierer på Danielsen sin adventsfest, ble vi invitert på et lite bildeskudd( photo shoot) ved BA-bygget sammen med andre videregående elever.



Det var litt sært.
Men sånn går det.

Her er nettutgaven av intervjuet.

Ha en fin dag!

Explore posts in the same categories: Uncategorized

7 kommentarer den “BA.”

  1. Beate Says:

    kult! gikk inn på ba.no før jeg leste bloggen din, og der var du øverst på siden.

  2. calleclown Says:

    haha!
    Slik kan d gå..
    Velger du BA før calleclown.wordpress.com?
    Skuff..
    😉

  3. Silje Says:

    haha! Fantastisk!

  4. calleclown Says:

    haha!
    Utrolig latterlig..
    🙂


Legg igjen en kommentar

