Fakkeltog for forfulgte kristne!

 

Et ganske så fint initiativ spør du meg. Jeg tror det var Åpne Dører som arrangerte det.

Ragnhild og Sigrid møtte opp ved Sjørfartmonumentet ved torgallmenningen der sikkert femti stykker var samlet. Et lite hav av små flammer og vinterklær.

Etter noen minutter ringte også Erlend.

«Hvor er dere?»

«Eg vifter med fakkelen nå..»

«Ok. Eg kommer bort.» Og der kom Erlend, iført boblejakke og en stilfull, svart lue. Noen har forberedt seg på fakkelbæring.

Det var en rask seanse. Vi sang noen sanger, blant annet We shall overcome!

En gammel Ystebø-klassiker.

 

 

Etter det gikk toget i retning Salem. Etter en heller snar Salem-visitt gikk vi på Dahlia Kebab.

Vi snakket og dro hjem. En finfin torsdagskveld 🙂

 

For de av dere som dessverre ikke hadde anledning til å komme…dere var dypt savnet…

 

Explore posts in the same categories: Uncategorized

2 kommentarer den “Fakkeltog for forfulgte kristne!”

  1. Sigrid Says:

    Nok en gang er jeg å kommenterer på bloggen din Calle 😛 Flott kveld! Du er jammen kjapp med oppdateringer på bloggen ass!

  2. calleclown Says:

    tihi!
    Takkitakk!
    🙂


Legg igjen en kommentar

