Å (feil)sitere Leonardo DaVinci…

Jeg mener å huske fra et eller annet sted at den store DaVinci skal ha uttalt: «Kreativitet fødes under tvang og dør i frihet.»


Nå håper jeg ikke at jeg driver med feilsiteringer her – det ville vært skammelig! – men jeg tror DaVinci har et godt poeng. Når man blir tvunget til å skrive en norsk stil under de og de omstendighetene, går det ofte mye enklere enn at man får en hjemmeoppgave kalt «Skriv en tekst. Fritt valgt tema!»
For ikke å nevne matte…

Det er utrolig hvor mange kreative problemløser-celler som våkner til live under en matteprøve du skulle ønske du var forbedret til!

 

 

Hvor vil jeg med dette maset?
Jeg ønsker at calleclown.wordpress skal være mer enn enveiskommunikasjon. Psykologer og andre psykopater( no offence søster Anne….mest for bokstavrimet sin del altså…) kan nok fortelle deg at enveiskommunikasjon er starten på slutten til ethvert medmenneskelig forhold.
Så jeg har lyst at DU( ja nettopp DU) skal skrive inn forslag til hva jeg kan skrive om. Samme hvor teit, unormalt, sært temaet enn måtte være. På denne måte kan jeg skrive om noe DU bryr deg om…og kanskje dette kan få DEG til å legge igjen en kommentar om emnet. Om det er latterlig, bra, haltende eller rett og slett bloggoppkast, så kan du slenge innpå en liten kommentar eller to…

Vi snakkes kjære verdsatte bloggleser!

Explore posts in the same categories: Uncategorized

12 kommentarer den “Å (feil)sitere Leonardo DaVinci…”

  1. shjelset Says:

    1. Skriv om Impuls EXPERIENCE til helgen, haha! Reklame reklame reklame.
    2. Så litt sånn gode råd og tips om kjærlighet og parforhold hadde alltid vært kjekt å lese litt om.

  2. Tom-Erik Says:

    har egentlig ikke noe med innlegget å gjøre, men hvis du ikke har sjekket ut dette blogazinet allerede, then please do! 😉

    http://no4corners.com

  3. calleclown Says:

    HA!

  4. Beate Says:

    matblogg!
    kjøp et hamster!

    • calleclown Says:

      matblogg! haha!
      Å kjøpe et hamster er desverre utelukket ettersom de minner litt for mye på mus og rotter og andre styggedommer…

  5. Rags, Camilla, Silje, Marte Says:

    – Fortsett med outfit-bilder
    – Legg ut flere bra tekster du har skrevet
    – Dokumenter en skoledag
    – Tips om sminke, hudpleie og hårprodukter (video)
    – Hva man kan gjøre når man kjeder seg
    – matpakketips
    – kakeoppskrifter
    – en liste med de beste vitsene dine
    – skriv om oss.

  6. Anna Kleppe Says:

    Kjærleik!


Legg igjen en kommentar

