Leser Voe bloggen min, eller?

Leser Voe bloggen min, eller?

Jeg streifet tilfeldigvis innom voe.blogg.no og vet du hva jeg finner? Et innlegg om gullfisker! Ikke bare det, men et innlegg som handler om at man skal finne et navn til den nye gullfisken hennes! For de av dere som leser fast, ringer det sikkert en eller annen bjelle etter eller annet sted, for det er ikke mindre enn fire uker siden jeg hadde en HELT lignende konkurranse. Innlegget til voe, kalt «Kjøpte fisken min en venn» er datert til 15. Oktober…hm…


Så…jeg mistenker Voe for å rappe ideen min her altså! Voe har vel 50 000 lesere i uken…eller var det dagen….eller var det sekundet? Jeg husker ikke….hun har i hvert fall sinnssykt mange lesere!

Jeg stilte meg i kø i kommentarfeltet og slengte like så godt innpå en liten melding:

Hey!
Som alle de andre tusen folkene i Norge, må jeg nok tilstå at jeg leser bloggen din. Jeg hadde faktisk nettopp et innlegg om gullfisker og det å gi navn til gullfiskene mine( snakker vi plagiat her eller! )….dette var en smule besynderlig…
Peace out!
Stå på!

Man må være grei med bloggkjendiser vet du! Jeg venter spent på svar…

Poenget med dette innlegget: «Great minds think alike.»
Nå skal det forresten nevnes at å ha en navnekonkurranse for gullfiskene min ikke var min ide…men det var min ide å legge en blå stein oppi akvariet i hvert fall(…)

Explore posts in the same categories: Uncategorized

4 kommentarer den “Leser Voe bloggen min, eller?”

  1. Silje Says:

    haha, dette så jeg også! Tenkte jeg skulle si det til deg, men glemte det. Digger kommentaren! 😉

    • calleclown Says:

      Haha! Jo, takk for det.
      Leser du også Voes blogg?
      Det var litt småflaut å innrømme d…eg har et image å ta vare på…

  2. Pauline Says:

    Uff. Jeg leser også Voe. Jeg liker ikke helt å innrømme det, men. Kremt. Jeg må liksom bare lese den. Hu skriver som en slags såpeopera, helt dull, men man MÅ bare se/lese videre. Digger bloggen din, btw!

  3. calleclown Says:

    Skjønner ka du mener ja !
    😉
    Tusen takk! Kult å høre!
    😉


Legg igjen en kommentar

