Tusen takk for alt!

Eg skjærte meg forresten på et eller annet..muligens i ren ekstase over den fantastiske starten på bursdagen min!
Innlegg om dagen kommer nok med jevne mellomrom 😉

Explore posts in the same categories: Uncategorized

4 kommentarer den “Tusen takk for alt!”

  1. Sigrid Says:

    Calle! Gratulerer så mye med 18 år! Jeg må bare fortelle deg at du er ein knakande kjekk kar! Du er en morsom og kul og kreativ sjel, og det ser jeg opp til deg for! Men det jeg syns er aller best med deg er at du behandler alle med en utrolig respekt, som er beundringsverdig! Du fortjener alt det beste, og jeg håper denne dagen blir en av de bedre i ditt liv 🙂 Skål for deg!

  2. Silje Says:

    Kjekt at du likte begynnelsen på bursdagen! Si ifra hvis du trenger bilder fra ditt sprøe påfunn 😉


Legg igjen en kommentar

