18.

12.Oktober har vært en finfin dag. Den begynte svært godt med et besøk hos Thomas, der jeg fikk det jeg liker å kalle de fire gode k-er: Klemmer, kake, kort og kattemat 😉
Takk til Øystein, Thomas, Malin og Silje!
Jeg stod opp til en heller god frokost, og snakket med min søster Anne i Australia.
Etter gaveåpning( Swiss army watch, baby!) kom onkel og tante.

Ikke lenge etter ringte Sander meg.
Han lurte på om han kunne komme å gi meg en bursdagsklem. Jeg takket selvfølgelig «JA!» og fem minutter senere stod bilen til Sander ved postkassestativet. En smilende Sander trådte ut.

Med solen i bakgrunnen og Pilot-briller var han et heller snasent syn må jeg si. Og klemmer ble det. To faktisk. Og jeg viste stolt frem den nye klokken min.


Nå sitter jeg her og tenker at jeg er svært heldig. Som har venner som bry seg om meg, nok til f.eks å sende en hilsen til meg, eller lage et veldig fint kort, eller si fine ting, eller ganske enkelt ikke si stygge ting.
Venner er ikke noe man har krav på. På ingen måte. Og selv om jeg kanskje ikke sier det ofte nok, er jeg sinnssykt takknemlig for å ha dere 😉

Nå kan det virke som om familien B. skal prøve seg på litt Bowling. Sært? Ja.

Who cares!

Det kommer nok flere bilder etterhvert, av ting og tang 😉
Så det er bare å sjekke bloggen ved jevne mellomrom( gjerne en gang i sekundet) for å se om noe nytt er slengt utpå!

Nok en gang: Tusen takk!

Explore posts in the same categories: Uncategorized

3 kommentarer den “18.”

  1. Sander Tangset Says:

    🙂

  2. Sigrid Says:

    Sander er fantastisk!


Legg igjen en kommentar

