« Hvert sekund er egentlig historisk, for det gjentar seg aldri».

 

«Hei!»
«Hei…»
«Er du våken, Ole?»
«…nå er eg det..»
«Jeg kommer utenfor huset ditt om to minutter.»
«hm..okay..»
Dette var de første ordene Ole hørte i dag. Jeg vekket han rundt klokken halv åtte. Jeg trengte å låne en kajakk. Ole kom seg ut døren og hjalp meg. Takk til han.

 

 

Turen videre gikk nedover veien til Nordåsen. Jeg prøvde å ta bilde av en katt, men som du ser sviktet jeg stort..

 

 

 

Tåken fløt lavt ved vannet. Av og til hoppet en fisk. Hele vannet for meg selv. Solen var i ferd med å stå opp et sted langt borte.

 


Og jeg innser at jeg aldri kommer til å oppleve akkurat dette en gang til. At jeg sitter i en kajakk for meg selv og ser at tåken flyter og at fisken hopper og at solen stiger på himmelen…i hvert fall ikke når jeg er sytten år og 363 dager gammel.
Som the old man sier, « Hvert sekund er egentlig historisk, for det gjentar seg aldri».
Ha en forsatt fin ferie 😉



Explore posts in the same categories: Uncategorized

6 kommentarer den “« Hvert sekund er egentlig historisk, for det gjentar seg aldri».”

  1. Henning Says:

    Var du ute og padlet så tidlig? Imponert ! 😀

  2. calleclown Says:

    Takker 😉

  3. Baik Says:

    Sprekt Calle! Tipper på det ga deg ein god start på dagen! 🙂 Grattis med dagen foresten!

  4. calleclown Says:

    D gjorde d 😉
    Tusen takk for meldingen 😉

  5. din venn blogghateren Says:

    små dypt du


Legg igjen en kommentar

