Solen og ID.

Jeg er en blodfan når det kommer til coldplay og Chris. Han har faktisk en duett-type-ting med Kanye West. Hør på den!

Nå sitter jeg på verandaen i solen. Tidligere, rett etter skolen, dro jeg og kjøpte voks. De hadde ikke Renati, og den hyggelige gentlemannen i disken anbefalte ID istedet. Det var nytt for meg, men jeg tok en råsjangs. Noen ganger må man løpe med saks for å føle at man lever… i dette tilfellet kjøpe en ny type voks. Resultatet, som på alle andre rosablogger, får dere her:

Tihi!
Tidenes fjortis right here.


tihi!

Sterk sol..

Explore posts in the same categories: Uncategorized

Legg igjen en kommentar

