Ny header?

Headeren som kjære Sindre lagde var helt super, men i lys av de uheldige gullfiskepisodene trenger jeg en ny en…

Så, er det noen som har lyst til å lage en header til meg?
Om noen sender meg en kul header, skal de motta rikelig med reklame og en skikkelig klem 😉

PS. Bildet kan sendes til meg på mail, calleclovn@hotmail.com 🙂
(Bildet må ha 740 × 180 piksler for at det skal funke som en header.)

Vi blogges!

Andre enn meg som finner dette bildet noe foruroligende?

Explore posts in the same categories: Uncategorized

Legg igjen en kommentar

