I am not a robot.

Jeg er hjemme, og det er godt. SIB-en var særdeles tung i dag. Meg og Sig var skikkelig effektive. Mage, rygg, biceps, triceps, you name it.
Foran meg ligger religionsboken. Den skremmer meg. Prøven i morgen skremmer meg. Vi mennesker er redd for det ukjente, og dette kristendomsstoffet er totalt ukjent for meg. Kanskje jeg burde bruke litt mer tid på å følge med i timene, og litt mindre tid på blogging. HA! Den satt! Mindre tid på blogging? Er du gal eller?
I dag ble jeg spurt følgende spm på skolen : Har du noe liv?
Det var en respons etter å ha sett min takkevideo, der jeg blant annet danser og viser en liten del av steinsamlingen min. Og jeg kan fint skjønne spm-et, det er et spm jeg har stilt meg selv ved flere anledninger.

Samfunnet stiller mange krav til oss unge mennesker. Vi skal være flinke på skolen, vi skal være vakre og deilige og kule, også skal vi ikke minst ha mye å gjøre på på fritiden. Vi skal ha mange venner som digger oss, og alle skal hilse på oss når vi går inn i et rom. Og så skal vi ha en perfekt tanngarde, og så skal vi være moteriktige…osv osv.
Sannheten er denne: Om vi virkelige ungdommer skal kunne leve opp til alle disse uskrevne kravene massemedia sender i mot oss, hadde vi ikke hatt tid til å leve. Og sist gang jeg sjekket var det et av hovedpoengene med livet.


Så, ja, jeg blogger ofte, og ja, jeg laget en video der jeg danset. Før det satt jeg på Internett og så på den nye Harry Potter- traileren. Før det spiste jeg middag, og før det var jeg på skolen.
Hva er poenget mitt: Av og til må man drite litt i alle mulige krav fra alle kanter, og så må man gjøre det man liker å gjøre. Og jeg liker å slappe av, jeg liker å spise middag, og jeg liker å lage en video der jeg danser. Sue me!

Nok om det…

Uansett hvor mye drit jeg skriver, så kan jeg nok ikke skrive bort religionsprøven min i morgen, så jeg må nok slutte av nå.
Dette innlegget dedikeres til Marielle, fordi hun satte mine tanker i gang.

Ps. Vil du høre en svært sær sang? ( Si det raskt fem ganger, hehe)
Klart du vil.

Explore posts in the same categories: Uncategorized

One Comment den “I am not a robot.”

  1. Beate Says:

    …det skrives sue me!11111


Legg igjen en kommentar

