HP-maraton…

På lørdag skal det skje, altså. Dagen vi alle har ventet på er kommet. Øystein, Sigrid og meg selv har planlagt dette i lang, lang tid, men nå er det endelig en realitet. Neste lørdag arrangeres Harry Potter-maraton. Alle seks filmene, pluss en quiz!
Det blir rett og slett ikke stort bedre enn det, altså!
Jeg er i hvert fall klar. Jeg har gravd frem min hjemmespikrede tryllestav fra syvende klasse.
Greit, hvem prøver jeg egentlig å lure her. Jeg har ikke gravd frem noe som helst, jeg løftet hodeputen min og fant tryllestaven. Siden jeg tydeligvis legger hjerte på bordet på denne bloggen, kan jeg vel like så godt tilstå at tryllestaven mest sannsynlig ble spikret en gang i niende klasse…

Explore posts in the same categories: Uncategorized

2 kommentarer den “HP-maraton…”

  1. Sigrid Says:

    Lenge etterlengtet og planlagt maraton! Jeg er glad for at vi endelig fikk det til! Dog litt langdrygt ble det kjempebra! Din ærlighet får oss andre Harry Potter-nerds til å føle oss mye bedre 😉 Takk Calle 🙂


Legg igjen en kommentar

