Tortur og død…

I går postet jeg et veldig lite innlegg kalt «Å råtne». Etter leserstatistikken på bloggen min å dømme kan det se ut som om mesteparten av dere er interessert i å lese overskrifter som er negativt ladet.
Kanskje er det massemedia som har hjernevasket dere? Eller kanskje liker dere ganske enkelt å se meg lide? Uansett, det er grunnen til at jeg prøvde meg på en litt spesiell overskrift i dag. Jeg skal se om teorien min stemmer. Fra spøk til revolver( og alt det der):


Det er en nydelig dag. Jeg begynner sent. Lite nytt å melde, annet enn at Norge vant i går. Husekleppen er kanskje det mest hengslete vesenet jeg har sett, men jammen kan han spille fotball!
Nok tørprat:
Dagens unødvendige fakta:
«I snitt vil en mann barbere seg 20 000 ganger i løpet av ett liv.»

Explore posts in the same categories: Uncategorized

One Comment den “Tortur og død…”

  1. bigggggggz Says:

    ikke han der!!!


Legg igjen en kommentar

