Fredag. Leeland og Fredrik!

Nå kommer jeg fra både Leeland-konsert(bør ikke forveksles med Liland) i frikirken og Fredriks besøk.
Jeg ble kjørt ned til NRK-bygget, og ble gående en halv times tid rundt om på Fjøsanger mens jeg lette etter det beryktede Siemens-bygget…
Det gikk heller dårlig og til slutt tok jeg hintet – jeg dro på lovsangskonserten i stedet. Leeland er et ganske så fett band, de kommer fra Texas og minner en smule om Switchfoot nesten. De hadde mye bra å synge, og mye bra å si.

I Kristkirken møtte jeg både Dag Inge, Silje, Else, Ragnhild, Camilla og NL-folk! Hvem skulle trodd det?
Etter konserten skulle Steinar og Truls til Fredriks besøk, så jeg ble med. Kjære Thomas var så snill at han lånte meg en hundrings, så alt ordnet seg til slutt….en hundrings til Fredrik i bursdagsgave…(pengene jeg egentlig skulle gi, ble brukt på konsertbilletten…ikke bra, jeg tar selvkritikk på den).
Fredriks besøk var en ordentlig suksess, fult av folk og ikke minst pizza. Norsk pizza! Midt i blinken.

I morgen reiser jeg til Sotra, jeg har endelig en unnskyldning for å henge der! Silje har nemlig bursdagsbesøk!

Snakkes folks! Ha en god helg.

Explore posts in the same categories: Uncategorized

2 kommentarer den “Fredag. Leeland og Fredrik!”

  1. shjelset Says:

    Haha, høres bra ut! Visste ikke at leeland spilte i frikirken da, trodde det var i kristkirken, men det går vel for det samme:)


Legg igjen en kommentar

