En liste.

Jeg har nå vært hjemme i fedrelandet mitt i nesten syv dager. I løpet av denne tiden har følgende skjedd:

Jeg har konsumert fire kebaber.

Jeg har blitt bannet til av en bussjåfør, alltid like kjekt.

Jeg har vært i et syyykt gøy besøk til Marte.

Jeg greide å miste sekken min på Flesland.

Jeg fikk tilbake sekken min av Martin.

Jeg har hatt norsktimer med Ystebø.

Jeg har overnattet og spilt fotball.

Jeg har vært på Brann-kamp( gikk glipp av kampens eneste mål grunnet kebab-kjøp).

Jeg har rukket å skrive en liste over ting jeg har gjort på, og jeg har rukket å poste denne listen på bloggen min.

I morgen venter skolen på meg. Jeg håper dette skyss-kort-dritt-systemet kan begynne å funke.

Ha en forsatt god dag.

Ekstra hit?

Explore posts in the same categories: Uncategorized

2 kommentarer den “En liste.”

  1. Marte Says:

    *i et syyykt gøy besøk til Marte

  2. Marte Says:

    heheheh! 😀


Legg igjen en kommentar

