Snikksnakk.

Finn.no

På statistikken over lesere, dukker alltid opp et innlegg kalt ”Finn.no=Aweseome”. Av mine 65 lesere( hittil) i dag, sjekket åtte av disse leserne innlegget” Finn.no= awesome.” Hvordan kommer man seg inn på dette innlegget? Spurte jeg meg selv. Så jeg gjorde litt googling…

Jeg fant ut følgende:
Søker man på finn.no og awesome kommer min bloggside opp som første alternativ. Dette er jo helt fantastisk!
Det vil si at hvis man taster inn Finn.no og awesome og trykker ”Prøv Lykken” dukker man opp på bloggen min! Dette er fantastiske nyheter. Et stort øyeblikk i mitt liv.
Nok tørrprat.
Her på skolen skjer det ingenting utenom det vanlige. Rutinen er helt syk på dette stedet. Hver dag er helt lik. Først psykologi, så World View; så Chappel, Historie og Journalistikk før lunsj. Etter lunsj venter engelsk og en evig lang fritime, og så en mattetime. Jeg sverger, når jeg sitter og holder øye med klokken i mattetimen, stopper tiden av og til opp. Matte er ikke mitt yndlingsfag, men jeg trøster meg med at jeg aldri skal ha det igjen. Jeg er finito! Den dagen jeg leverer inn den siste avgjørende prøven…jeg vet ikke hva jeg kommer til å gjøre. Kanskje felle et par gledestårer og danse litt.
Ha en god dag.

Explore posts in the same categories: Uncategorized

Legg igjen en kommentar

