En reiselogg-blogg; dag 17 av 17 – Den siste, syttende delen i reiselogg-bloggen fra Påsketuren i 2010…med blant annet refleksjoner og mimring……og en unødvendig lang overskrift.

Påsketuren er nå offisielt avsluttet. Sytten fantastiske dager, 18000 kilometer bak oss, seks kopper med Starbucks, tusenvis av minner og 5468 skrevne ord på nettopp denne bloggen, og her var vi.
Hva har jeg lært, om meg selv, om verden og den store sammenhengen?
Ikke så altfor mye, men kanskje litt om norsk immigranthistorie. Nye, ordentlige vennskap er stiftet, og gamle vennskap er blitt forsterket.
Jeg har sett sletter, hav, innsjøer, elver, broer, skyskrapere, turister, gamle trøtte tryner , store mennesker, ikke fullt så store mennesker, frihetskjempere, drosjesjåfører, krokodiller, hoteller, kuer, overivrige sangere, sleipe franskmenn, verdens styggeste t-skjorter ,utallige badebasseng, og ganske enkelt mennesker. Summen av alle disse ting er det jeg sitter igjen med. Det var en god tur som vil bli husket, sitert og husket igjen.
Jeg vil takke mine trofaste blogglesere som har fulgt med i tykt og tynt, i motgang og i medgang, gjennom ild og vann, gjennom dårlig internett og utmerket internett.
Greit…dette blir kanskje litt vel( Vil takke min kjære mor som gjorde meg oppmerksom på at ”vel” skrives med en ”l” istedenfor to) mye. Av og til må man benytte muligheten til å være litt storslått og ”glorete”.
Det har vært gøy.
Takk til deg, bloggleser.
Noen reiselogg fra USA kommer ikke med det første, men blogging blir det fremdels. Så heng med. Vi leses.

Explore posts in the same categories: Uncategorized

5 kommentarer den “En reiselogg-blogg; dag 17 av 17 – Den siste, syttende delen i reiselogg-bloggen fra Påsketuren i 2010…med blant annet refleksjoner og mimring……og en unødvendig lang overskrift.”

  1. Henning Says:

    Liker det nye bildet øverst på bloggen din Calle:D
    får litt sånn karate kid følelse av det:P

    det har dessuten vært artig å følge med på reiselogg-bloggen din:)

    • calleclown Says:

      Takk for det!
      Karate kid it is. Veldig fornoyd med headeren, haha. Lei av den gamle( du kunne se masskararen eg hadde paa meg…), saa det gjorde seg godt med en ny en. Bildet er tatt paa en bakke ikke sa langt i fra det hvite tarn – bygget som er med i Gump – filmen, en plass midt i sentrum av Washington.

  2. Henning Says:

    very nice:D

  3. Sol Says:

    Naa har jeg faktisk lest helt fra bunnen og opp.


Legg igjen en kommentar

