En reiselogg-blogg; dag 9 av 17 – halvveis

Bussen rullet mot The Kennedy Space Center på morgenkvisten. Solen rundt senteret avdekket svømmende delfiner og ventende krokodiller. Den avdekket også alle mulige slags nyanser i rødt senere på dagen….
Senteret var bra saker det. Vi kan i hvert fall ”slå i bordet med det når me kjem heim”. Vi så kommandosenteret som ble brukt under oppskytningen av Apollo 7,8 eller noe sånt. Det var kult.
Og vi lot oss lure til å kjøpe gravitasjonsløse bilder.
Etter senteret dro vi til stranden. Køen var milelang og centimeterne med dugbar sand begrensede, men havet var fritt for alle. Bølge etter bølge minnet oss på at livet er godt å leve.

I går kveld gikk meg Og Daniel innpå en av de mest mistenksomme butikker jeg noensinne har vært i. Daniel sa at de mest sannsynlig solgte tyvegods der inne og jeg sa meg enig. Heleri eller ei, vi kjøpte oss likesågodt to råstygge t-skjorter for den nette sum av 20 kroner.

…fargen? Vet ikke om den slags farge har navn –  flytende syre kanskje?

Uansett, vi tok de på oss i dag morges og tilbakemeldingene har kun vært av det positive slaget. Jeg for min del har fått mistenksomme blikk fra både kvinner og menn.

I morgen forlater vi paradiset Orlando. Det blir trist, men jeg må tilbake her en dag. Hadde jeg vært en praktiserende kremerist( heter det det?), hadde jeg spredd asken min over Florida Disneyworld.

Vi preiks.

Explore posts in the same categories: Uncategorized

Legg igjen en kommentar

