Ingen zebraer har like striper

Hello,folks.
Lenge siden sist.
Her i statene er det ikke mye action for tiden, bare mye aa gjore. Lekser, fotball med mer.
Sinnsykt mye stress. Men men, var til Mall of America denne helgen. Det var helt konge. Ogsaa var jeg hos romkammeraten min, Tory.
Gleder meg til Mute Math-konserten. Den er om to uker i Minneapolis. Saa det blir bra saker. Saa har jeg bursdag om 7 dager. Det er jo alltid kjekt.
Men nok torrprat. Let’s get down to business:
Dagens unodvendige fakta: » Gafler var ikke vanlig i USA før etter den amerikanske borgerkrigen».
Kniver er enna ikke vanlig…

Hvordan er ting der hjemme?

Explore posts in the same categories: Uncategorized

2 kommentarer den “Ingen zebraer har like striper”

  1. Jonatan Says:

    Eg ser du mangler æ, ø og å =P

    Ting her hjemme er vel som de pleier….men no kommer eg snart calle, du blir ikke kvit meg bare av å reise til USA vet du!

    • calleclown Says:

      Det hores veldig bra ut, Jonatan.Det blir bra saker. Vet du kor dokkar skal bo?
      Ja, eg mangler ae, o, og aa, og eg savner de veldig mye…


Legg igjen en kommentar

