En uke igjen da.

Hvis du hadde en uke igjen i Norge, hva ville du gjort?
Spist mye brunost?
Kjøpt mange ullgensere og elgfigurer?

Jeg for min del har planer om å henge så mye jeg kan med folk, trene så mye eg kan( skal tross alt spille fotball og er vell ca. 2 år siden eg jogget sist..), og ikke minst spise mammas hjemmelagde mat.
Prates.

Explore posts in the same categories: Uncategorized

2 kommentarer den “En uke igjen da.”

  1. Elise Says:

    rett og slett fordi at jeg synes det ble et alt for lang ord når jeg skrev det som ett ord. hadde det vært opp til meg, hadde jeg delt det opp i 9 ord. san- d- vo- ll -ey- ball-ban-en-nnn.. See?


Legg igjen en kommentar

