I det siste har bloggingen min gått litt opp og ned( grafen for besøkende ser ut som taggete fjelltopper) og jeg syns det var på tide å komme med et nytt innlegg.
Det er dagens unødvendige fakta:
«Honningbier har hår på øynene».
Men det er ikke alt – fra i dag innfører jeg enda en greie på bloggen min: Dagens Sitat.
Her er dagens sitat:
«Hvis alle på jorden sluttet å puste i en time, ville ikke drivhuseffekten være noe problem lenger.»
– Jerry Adler

Det er noe tenke på….

Vi blogges 🙂 74368419BB034_Premiere_Of_R

Explore posts in the same categories: Uncategorized

One Comment den “”

  1. Maren Says:

    SV: Jeg kan godt prøve å lage en logo, selvom jeg har aldri gjort det før. Let me know 😉


Legg igjen en kommentar

