Hei og hopp

Heisann trofaste blogglesere.

Jeg hadde planer om å blogge sent i går etter at jeg kom hjem fra USA-møte, men det ble det ikke noe av. Og jeg har en veldig god grunn: Strømmen gikk i hele nabolaget klokken elleve. Det gikk forsåvidt greit, men ikke like greit for mamma som holdt på å lage kake til min fetter Sveis, sin konfirmasjon.

Det var heller ikke så greit å bli vekket opp klokken fire på natten av at lysene og pc’en slo seg på, men men, that’s life.

Her kommer dagens unødvendige fakta, i dette tilfeller faktaer:

Abe Lincon ble skutt i et teater, og gjerningsmannen ble tatt i et lager.

J.F.Kennedy sin gjerningsmann skjøt fra et lager, og ble funnet i et teater.

Både Hitler og Napoleon hadde bare en testikkel.

Er det en sammenheng???

Her prøver han å skjule det.

hitler4napoleon

Explore posts in the same categories: Uncategorized

2 kommentarer den “Hei og hopp”

  1. Tonje Says:

    Haha=P
    Kan jeg få toppet min tilbake? 🙂


Legg igjen en kommentar

