Ny, ufrivillig header

Var innpå header-sidene og så etter nye «motiver» eller hva det nå heter. Fant en nydelig lime-grønn bakgrunn. Men når jeg gikk innpå den forsvant det fantastiske bildet mitt samtidig. Får se om jeg kan fikse det- de som kjenner meg vet at jeg ikke er av den tekniske typen, men jeg skal nok få det til. Men nå venter Dagens Unødvendige Fakta:

Det er flere som blir drept av å få en kokkosnøtt i hodet, enn dem som blir drept av hai.

HaiKokkosnøtt

Explore posts in the same categories: Uncategorized

2 kommentarer den “Ny, ufrivillig header”

  1. Beate Says:

    denne headeren var bedre!

    men du, den kokosnøtt greien er jeg skeptisk til.
    du kan ikke si til en australier at det er større sannsynlighet for at han blir drept av en kokosnøtt, hvis han aldri er i nærheten av kokosnøtter.
    du kan heller ikke si det til en surfer på hawaii lzm.

    men, du kan si til meg at det er like liten sannsynlighet for at jeg blir drept av hai som det er at jeg blir drept av en kokosnøtt, siden jeg aldri er i nærheten av haier eller kokosnøtter.

    så ble det oppklart.


Legg igjen en kommentar

