Calle’s blogg

Velkommen til min blogg. Jeg skulle ønsket å si at det er min nye blogg, men jeg har vel hatt den i et par måneder nå er jeg redd. Sannheten er at jeg er en elendig blogger, men det skal forandres.

Hovedgrunnen til at jeg startet bloggen er at jeg den 17.August reisert il USA. Og jeg har ingen planer om å komme tilbake før til juleferien, og så drar jeg tilbake enda en gang og blir der i et fjerdedels år. Hvorfor? Fordi jeg skal gå  på skole i USA. Er det ikke fantastisk? Et helt år vekke fra brunost og Hotel Cesar, hva mer kan en egentlig ønske seg? Ikke mye

I USA har jeg planer om å gjøre mye gøy, og dette er noen av ideene mine:

Spille fotball( eller soccer som de kaller det der borte…), spise Veeldig mye snop og drikke veldig mye Mountain Dew. Videre skal jeg også snakke engelsk( tro det eller ei, men det er en fordel i USA), og så skal jeg reise til verdens beste Burgerresturant.

Nårjeg var elleve dro jeg til USA for å besøke søsteren min der (Både hun og min eldre bro har gått der).  Da dro vi til en burgersjappe-resturantlignendegreie, men det var ikke akkurat MC DONAlds det der altså, det skal jeg si deg. Nei, rett utenfor resturanten( i hvert fall nesten) så beitet det Muskokser! Og burgerne var laget av muskos-kjøtt. Det var sinnskyt godt; jeg spiste hele 2 hamburgere, og når man er elleve er det ganske mye.

Uansett, om du synes dette blogginnlegget var dårlig så kan jeg bare forsvare meg med å si at det ble skrevet under vanskelige forhold og på veldig kort tid.

Peas and løv

My self

Explore posts in the same categories: Uncategorized

11 kommentarer den “Calle’s blogg”

  1. Beate Says:

    kjempefint innlegg calle, ingne feil eller mangler her. så blir det vel nytt innlegg i morgen!

  2. Hagen Martin Says:

    Stolt over deg min venn!

  3. synne924 Says:

    Kjempebra Calle!! Keep up the good work ;D
    Du må kose deg masse i USA. Det blir nok veldig bra 😉

  4. annakleppe Says:

    Nå snakker vi. Gleder meg til neste innlegg. Nå syns jeg nesten du fortjener å bli linket til fra min side til og med!

  5. Elise Says:

    Calle calle calle.. Endelig har vi fått det veldig lenge ønskede innlegget som vi har ventet veldig lenge på og som var veldig ønsket.. Grattis dude! Keep up the good work.. U rock!

  6. Pernille Says:

    Hehehe, sykt bra, Calle! Liker bloggen din! Fortsett å blogge så fortsetter jeg å le mens jeg leser.


Legg igjen en kommentar

